Mnie to guzik obchodzi że wy bronicie tej waszej Tinki, Numpsika czy tam tej Shine_Style. Mam do w dupie! Prosze bardzo! Liżcie im dupy!! Mam was gdzieś, i te wasze sławy też. Blog ma już 4 obserwatorów. Hah, wiem że chcecie być na bieżąco z moimi notkami xD Wiecie coo? Ja przynajmniej nie liże dup tych popieprzonych sław i nie chce być sławna! A co do komentarzy to poprostu piszę to co myślę. Muszę gdzieś wywalić moje myśli żeby mnie nie dręczyły. To wszystko co piszę to są moje przemyślenia i nic wam (liżących dupy sław) do tego!!! Dobra, komentujcie a ty to sramto a ty to tamto... Dobra spadam, ale na pewno nie lizać dupy sław!!!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz