Mnie to guzik obchodzi że wy bronicie tej waszej Tinki, Numpsika czy tam tej Shine_Style. Mam do w dupie! Prosze bardzo! Liżcie im dupy!! Mam was gdzieś, i te wasze sławy też. Blog ma już 4 obserwatorów. Hah, wiem że chcecie być na bieżąco z moimi notkami xD Wiecie coo? Ja przynajmniej nie liże dup tych popieprzonych sław i nie chce być sławna! A co do komentarzy to poprostu piszę to co myślę. Muszę gdzieś wywalić moje myśli żeby mnie nie dręczyły. To wszystko co piszę to są moje przemyślenia i nic wam (liżących dupy sław) do tego!!! Dobra, komentujcie a ty to sramto a ty to tamto... Dobra spadam, ale na pewno nie lizać dupy sław!!!
sobota, 14 listopada 2009
piątek, 6 listopada 2009
Na temat Tiny1stm
Teraz nadszedł czas na naszą Tine1stm. Taa, kolejny żal wśród naszych stardollowiczek. Pseudo Emo. Na swoim blogu poświęconym tylko i wyłącznie Stardoll wypisuje swoje zażalenia na temat szkoły, koleżanek, Emo itp. Kochaniutka, to nie jest blog a’la internetowy pamiętnik! Myślisz że ci pomogą? Nawet sama pisałaś w odpowiedziach `sama o tym myślałam` do komentarzy `przepisz się do innej klasy`. Po prostu chcesz żeby ci `współczuli`? Hah, żałosne. Nie zdobędziesz przez to większej popularności! Wiesz, po prostu pisze to co myślę i nikt mnie nie powstrzyma. Piszcie sobie komentarze na temat tej `emówy` jakie chcecie, ale ja nawet na nie, nie będę zwracała uwagi.
Mieszka w USA? Yhyy...
Sławna Numpsik, koleżaneczka Gabisi9 pisze w swojej prezentacji, że niby mieszka w USA. Hah. Kobietko nikt ci nie uwierzy oprócz twoich koleżaneczek które poprostu nie chcą cie stracić! Jak ty mieszkasz w USA to ja jestem święta. Każdy potrafi wymyśleć sobie jakąś historyjkę, że niby mój tatuś, lub tam mamusia mieszka w USA i się tam urodziła. Pff... Przejrzyj na oczy dziewczyno! A co do angielskiego to każdy umie sobie wpisać w google "translator". Jesteś żałosna! Oto fragment jej postu w Starblogu: "Cześć jestem Gabrysia z POLAND.I Jestem 15 lat STARY". Dokładnie tak to przetłumacza translator na język polski! O jacie... Ile ja się jeszcze postów napisze o tych dziewczynek ze stardolla z mózgiem głupiej blondynki.
Idź do piekła!
Shine_Style to jędzowata żmija która wysysa krew z każdej sławnej polki na Stardoll! Jej ofiarą było duużo polskich stardollowiczek. "Ona przyjaźni się tylko ze sławnymi!"-mówi Electro_Monia i dodaje jeszcze "Próbowała mnie oszukać!". Ale Electro_Monia nie dała się nabrać. Jakoś 2 miesiące temu mieliśmy zaszczyt zobaczyć jej drastyczną prezentację na temat naszej `pięknej` i `sławnej` Shine_Style. Taa. Electro_Monia przemówiła jej do rozsądku że jej nie zdobędzie i wszystko się wydało na temat naszej Shine. Po dej drastycznej prezentacji postanowiła odejść, ale zaraz kilka dni po tym napisała że sprzeda to konto. Ah, kochanie kto ci je kupi? Marna reputacja, i w ogóle... Widocznie pomyślała: "Może zdobędę kaskę na tym koncie". Żałosne... A ja życzę ci jeszcze jedno nasza Shine: Idź do piekła i nie wracaj!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)